tisdag 13 juli 2010

Wild n' crazy

Jag gick och tränade på ett nytt ställe igår.
Nyckelordet här är gick.
Jag trodde att jag visste var det låg.
Man ska inte tro sådant...

Det var ganska varmt igår.
När jag väl var framme var jag genomstressad, totalsvettig och tokstressad.
När jag är tokstressad fungerar inte min hjärna riktigt som den ska.
Så jag lyckades både hälsa på i herrarnas omklädningsrum och gå in i en glasvägg innan jag väl hittade in till damernas.
Jag tror att jag lämnade ett outplånligt minne hos de som såg mig.
Jag vet att jag lämnade ett svettigt pann- och näsavtryck på glasväggen.
Stiligt!

Idag tror jag att jag ska nöja mig med att prova en ny glass.

7 kommentarer:

Carola sa...

Det är bra att kunna glädja andra i denna värme ;-)

Singelmamman sa...

Testa nya glassar är på tok för spännande för mig. Svettas och se galen ut däremot är något jag är mycket van vid. Låter det vara så. Men lycka till!

Fru Venus sa...

*asg* Jag tycker du skulle passa som ypperligt ressällskap med mannen ;-)

Pinglan sa...

Ha ha.. Kan se mig avtrycket i glasväggen!! Priceless...

nillas liv på pinnen sa...

Träna i den här värmen.
Är inte att rekommendera.

(Inser att du har fattat det redan men jag skrev det i alla fall.)

DDT sa...

Carola - är inte alla redan tillräckligt glada? Jag känner att jag har gjort mitt för att sprida den här sortens glädje.

Singelmamman - Du har rätt. Jag fegade ur och gick loss på en välkänd 88:an istället

Fru venus - jag är ett ypperligt resesällskap för vem som helst nästan. Speciellt rolig är jag när jag drabbas av beslutsångest vilket händer ungefär varannan timme.

Melinda - not at all. Jag har minsann betalat för det. Vilket grämer mig ännu mer. Jag BETALAR för att utsätta mig för sådant.

nilla - du är, som alltid, en förnuftets röst. Sådana lyssnar jag tyvärr sällan på.

Agneta sa...

Hahahahaha!!!! Jag hade velat se!!! Hahahaha!