torsdag 6 mars 2014

Fan, fan, fan

Jag vet fortfarande inte vad det var för något viktigt jag skulle gjort igår.
Men, jag vet vad det var för något viktigt jag skulle gjort i morse.
Som jag så klart glömde.
Flytta bilen.

600 kronor i böter.

Passar ju perfekt ihop med de 400 kronor jag fick i parkeringsböter i måndags. 1000 kronor är ju en jämn och bra summa som man gärna blir av med. Speciellt när man har startat ett nytt företag. Och i stort sett inte tar ut någon lön.

Jag behöver en ny hjärna!
Och en Lottovinst.

4 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Helvetes djävla skit! Piss och pest och senapsgas!
Tänkte att det kunde hjälpa lite?

Singelmamman sa...

Känner igen det där. Precis vid jul satsade jag också på den jämna och fina bötessumman.

Markattan sa...

Trist!
Du får helt enkelt lära dig att göra en påminnelse i mobilen...

Markattan

DDT sa...

renee - tack. Lite stödsvordomar känns fint.

singelmamman - julen är ju också en sådan där tid då man ofta har för mycket pengar. Som man bara inte vet var man ska göra av. Då passar det ju alldeles perfekt med lite böter.

markattan - bra idé. Men nu ska jag bara komma på var jag har lagt mobilen.