fredag 31 oktober 2014

Projektavstämning del 3

En snabb sammanfattning: TOTALT MISSLYCKANDE

Tanken var ju att ägna mitt hem lite extra omsorg den här månaden.
HA! HA! HA!
Så blev det ju inte.

Det ser fortfarande ut som en knarkarkvart light.
Jag har inte gjort något av allt jag planerade.

Men jag låter mig förstås inte nedslås av sådana petitesser.
På't igen, bara.
Lägenheten får en ny chans i januari. Det är säkert en mycket bättre månad att ägna åt att städa, röja och organisera om hela hemmet. Det fattar ju vem som helst. Visst?

Nu ska det bli NaNoWriMo hela november.
1667 ord om dagen.
Låter lätt! sade den obotliga optimisten som troligtvis kommer att ge upp ungefär klockan 13.22 i morgon. Men fram tills dess kommer jag att ha höga förväntningar på detta projekt.
En roman på en månad.
Det kan väl inte vara så svårt?

Inga kommentarer: