onsdag 2 september 2015

Nästanfredag

Tanken var att jag skulle vara ledig torsdag och fredag. Som lite kompensation för att jag inte riktigt tagit ut lika mycket semester som min kollega.
Så när jag kom hit kändes det som fredag.

Men, så kom det ju in ett jobb.
Som ska gå till tryck på måndag klockan 08.15.
Så nu måste jag nog jobba i morgon.
Och helt plötsligt känns det som torsdag...

Har jag riktig otur måste jag jobba på fredag också.
Då är det ju verkligen onsdag idag.
Fast jag önskar att det var lördag.

Nu är jag förvirrad. Igen.

3 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Jo men tjenare hörrududu, det där känner man igen. Hur många helger som har gått upp i rök på grund av att man inte har haft vett på att säga nej kan inte räknas.
Låter det bittert? En hel låda Angostura kan inte mäta sig!
Och som att inte det skulle vara nog så kan du ge dig fadderallan på att vädret blir på sitt allra bästa humör och som gjort för svamputflykter och hängmatteslappande med ett glas öl eller saft i näven. Jorrå, så att......jobba på!

görel sa...

nu blev jag dagvill att din fram och tillmakande. jag tror jag stänger av dig och går inför att det är lillördag ikväll. hihi...

Markattan sa...

Vad känns det som idag då? Nu när det faktiskt ÄR fredag....

Markattan