söndag 7 september 2008

Förslag emottages tacksamt

Alltså, mitt planerade nya liv känns lite trist.
Jag behöver någon form av utmaning.
Att äta på bestämda tider och promenera kilometervis är ju inte precis stimulerande för hjärnan. Jag behöver något mer.

En utmaning av något slag.
Gärna kreativ.
Eller galen.
Eller konstig.
En hake: det får inte kosta något.
Jag är tokpank.

Alla tips och idéer mottages tacksamt.
Nåja, nästan.
Bästa förslag vinner outsinlig ära och ett blogginlägg om resultatet.
Kom igen.
Utmana mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok. Gratis. Naturtillgångar. Samt lite sysselsättning under dina promenader. Glöm inte Ikeakassen.

Plocka något ät/drickbart och tillred. (rostade kastanjer? Nässelsoppa? Rönnbärsvin? Gräsrotste? Pallade äppelnudlar? Tja..vad fan som helst!)

Samla in lite grenar, kvistar, stenar eller vad som behagar och gör en dekoration. :)

Och sist men inte minst så vill jag GÄRNA att du bär hem en gren och snidar något!

Om inget av ovan passar kommer jag självklart med nya förslag. Har ju som sagt inget liv.

Anonym sa...

p.s
en flöjt vore trevligt om du gjorde men jag lämnar det kreativa beslutet till dig. Eller en giraff? hmmm...som sagt, förslag finns det gott om...nästa vecka kan du få göra en woododocka föreställande någon levande dietexpert. För jag antar att det är lite för sent att sticka nålar i Atkins.