fredag 17 april 2009

Livet från den ljusa sidan

Löpsedlarna varnar om att pensionsbeskeden är felaktiga.
Härligt!
Det kanske betyder att jag trots allt kommer att få pengar?

Släkting i livets sista skede = släkt som kommer och bor i arbetsrummet = ingen chans att väga sig på morgonen eftersom vågen står just där = uppskattning = jag tror att jag gått ner sådar drygt ett kilo = det måste firas = bacon.
Hurra!

Lagom till lunchen idag rasade det plötsligt in massor av jobb.
Som ska vara färdigt senast måndag klockan 11.
Lugnt!
Det är ju en evighet tills dess.
Nästan två.

Antingen har någon spetsat mitt kaffe med droger eller också är det fredag.
Jag struntar i vilket.
Happy!

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Det var väl tvärtom; att man skulle få MINDRE pensionspengar.
*vet eftersom jag studerade löpsedlarna noggrannt*
Men vem vill få pengar när man är pensionär??? Jag vill ha dem nu.

DDT sa...

Mindre? Nej det är nog inte möjligt.