fredag 24 april 2009

Skönt, då kan man sluta leta

Han är tydligen upphittad.
Världens bästa karl, alltså.
Frågan är om det är värt att fortsätta banta nu?
När han redan är tjingad, alltså.

Jag fortsätter visserligen leta.
Men efter helt andra saker.
Jag söker:
Ett par jeans som på något magiskt sätt förvandlar rumpan till något mer mänskligt än ardennerlikt.
Ett par snygga svarta byxor.
Snygga skor med lagom klack.
(Lagom klack är cirka 4 centimeter. Jag går som en kamel i högre klack)
Mina gröna tofflor.
Meningen med livet.
Ungdomens källa.

Hoppas, hoppas att det är min tur att hitta rätt nästa gång.
Åtminstone kunde väl tofflorna dyka upp?

11 kommentarer:

Ulrika sa...

Kan man tycka. Att tofflorna skulle kunna behaga visa sin fluffiga uppenbarelse. Åtminstone det.
Tycker man.

DDT sa...

Ja, visst tycker man det?

Singelmamman sa...

Meningen med livet, jag har lagt pusslet och sett filmen, det får räcka. När det gäller byxor så finns det stretch.

Mofs..helt enkelt sa...

Äsch, mytomanmaffian *läste inlägget*
Du får fortsätta sökandet-du har rätt.

GladaKatarina sa...

Va, hur raggade hon upp McGyver??

Känner du till sajten Boyfriend of the week?
http://www.megwood.com/

Kända skådisar blir utsedda till veckans pojkvän. Alla jämförs med The Ultimate Boyfriend som innehar 100%: McGyver.

http://megwood.com/boyfriend.html

Alla män rankas sedan efter McGyver-faktorn.
"The man against whom all others shall be judged."
;-D

PGW sa...

Världens bäste man HAR vissa McGyver-tendenser ibland faktiskt. Möjligen med aningen varierande resultat.

Men alltså det här med jeansen ... ge upp. Sådana finns inte. Det är banne mig lättare att hitta karl!

Syltan sa...

Nu är det ju kjol-säsong! :-)

Sussi sa...

Man tycker ju faktiskt att det kan finnas ett par byxor som går så pass högt så dom trycker in bilringen. När man hittar ett par snygga byxor nu så är det alltid låg midja på dom.. Det är ju inte vidare smickrande för ens egen del :-)

Ha en fin söndag
Kramisar

DDT sa...

Singelmamman - Ha! Strech finns med i planerna...
Mofs - Que?
GladaKatarina - Wow. Det finns alltså en sådan sida. Måste kolla!
PGW - Ge upp? Jag? OK!
Syltan - Det är också tiden då benen är som blekast och åderbråcken som allra tydligast. Dålig kombo.
Sussi - Lågt skurna jeans är rena döden för min kroppsform. Och hög midja ger pensionärsvibbar. I´m stuck in the middle med min feta röv.

PGW sa...

Vad tror ni om klänning? Jag har en ribbad historia som vimlar bort skavankerna rätt bra, i synnerhet om man har erotikdödande underkläder som håller in innanför. Ribbade klänningar, mina vänner, är bra grejer!

Meningen med livet är för övrigt 42 så det behöver vi inte fundera mer på heller.

DDT sa...

Visst ja, glömde det. 42. Självklart. Marvin är för övrigt den litterära figur jag identifierar mig allra mest med. Jag vet inte om det är sunt.