måndag 14 december 2009

Förökar de sig via celldelning, eller?

Nu har jag tokmycket att göra.
Igen.
Så ser min värld ut.
Inget alls eller totalpanik.
Mellanting finns sällan.

För att bringa någon form av ordning gjorde jag en lista.
När jag startade arbetsdagen hade jag 43 saker att göra.
Jag lyckades göra 12.
Och när dagen var slut hade jag fortfarande 43 saker på listan.
Mina arbetsuppgifter verkar yngla av sig.
Ett sådant sätt!
Jag hoppas verkligen att de ägnar natten åt att sova i varsin mapp med händerna på täcket.
För jag kommer att bli grymt upprörd om de har blivit ännu fler när jag kommer till jobbet i morgon.
Verkligen!

1 kommentar:

XXX sa...

Jaha, och du tror att dina arbetsuppgifter är speciella på det viset???? Hahahaha, har det precis likadant på mitt jobb kan jag meddela. Men det tycks finnas en liten skillnad här...Du får vara ledig MEN DET FÅR INTE JAG!!!!!!! Det är mest synd om mig bara så att du vet. Basta