måndag 25 januari 2010

Det skulle man ju kunna tro

Nu har jag varit borta från bloggen i flera dagar.
Och vad har hänt?
Har det utlösts rikslarm?
Har nationalgardet satts i beredskap?
Har försvaret varit ute och letat efter mig?
Nähä.
Ingenting.

Ok.
Om jag hade dött hade jag alltså legat här och blivit uppäten av mina katter.
I teorin alltså.
Jag har inga katter.
Nästan synd.
Mycket kattmat hade det blivit...

Nu skulle man ju kunna hoppas att jag gjort något spännande under min bortavaro.
Kanske lekt dödsmördarninja i skogen.
Varit iväg på partyresa till Island.
Eller åtminstone drabbats av kärlek vid första ögonkastet.
Men icke då.
Jag har jobbat...
Det är så kul att vara jag.
Byta liv?
Någon?

12 kommentarer:

Jenny E sa...

Det är inte ett skit bättre här. Fast bloggat har jag gjort. Jääävligt långt om hur skitsur jag varit hela helgen! Tjhoho, glamour.

Hedvig sa...

JAG har saknat dig iaf!
Jag tänkte ett tag att min son, som gör lumpen, skulle leta efter dig tillsammans med sina kompisar på luckan. (Fast de säger inte "luckan" längre ... konstigt!)
Men sen kom jag på att jag inte vet var du bor ...
Kan man åka på partyresa till Island förresten. Vilka anordnar det? *ivrig att komma iväg!*

Märta sa...

Ibland när jag har så där riktigt tråkigt i livet brukar jag ladda MP3-spelaren med god musik. Och så använder jag den som soundtrack till mitt liv. Jäklar vad roligt det blir att diska då! :)
Kul att du är tillbaks och inte blivit uppäten av ickeexisterande katter iaf!

reneesfotoblogg sa...

Det är väl inte till att sitta och tycka lite synd om sig själv eller?

Madlar sa...

Har faktiskt varit inne flera gånger i helgen o kollat om du lämnat några spår efter dig men icke. Välkommen åter!

Singelmamman sa...

Du kan få mina vita veckor. Jag känner mig färdig med dem och så går jag direkt på champagnen igen.

Klart som fan att jag har varit orolig! Du har varken kommenterat ellet bloggat, va, hur tror du det känns, va!? Skärpning.

Lillian sa...

Jag har varit inne flera gånger och undrat vart sjutton du hållit hus. Jag misstänkte ju förstås att du var ute i skogen och lekte dödsmördarninja, det är ju den årstiden nu. Blev lite förvånad att du bara hade jobbat... Tänkte du kunde tipsa om lite nya mördartekniker liksom.

Ulrika sa...

Jag skickade ut en patrull efter dig. Leila sa du ju att du var.

Men det var inte du trots allt.
Konstigt va?

Nu får jag åter grunna på vem du kan vara ;)

XXX sa...

Vadå inte hänt ett skit???? Fattar inte alls vad du babblar om nu...Jag har ju för höge farao utsett dig till bäst i världen. Skulle inte det va nåt?

DDT sa...

Gulle er allihop! Jag måste jobba, men snart, snart ska jag kommentera igen. Och svara. Och banta. Och störta kungahuset. Och en massa andra viktiga saker. Jag ska bara krascha 3-4 deadlines först.

Singelmamman sa...

Ring när det är dags att störta kungahuset, kanske vi kan förstöra alla plattor Tomas Ledin gjort också.

DDT sa...

Det finns alltid tid att förstöra alla Tomas Ledins plattor! Vissa saker måste faktiskt gå före arbetet.