lördag 11 december 2010

5 - Min definition av kärlek

Kan man svara bacon?

Allvarligt!
Om inte, så tror jag att jag passar på den...

För så här är det.
Jag kan absolut uppskatta att få läsa andras ärliga, utlämnande och djupa känslor.
Men jag får inte ut ett skit av att själv dela med mig av mina.
Den här bloggen fyller inte det syftet.
Den finns för att jag ska kunna gnälla om min vikt.
Och annat som jag för ögonblicket är missnöjd med.
Vilket när jag tänker närmare efter har visat sig vara misstänkt mycket.

Alltså, bacon.
Jag är säker på att det finns värre definitioner.

2 kommentarer:

Anglinder, förstås! sa...

Gnälla om din kärlek till bacon? Tror vi förstått det, bra, fortsätt med det, vi gillar dig!

Men silvertejpen? Har den gått i ide?

DDT sa...

Anglinder - Tack! Mitt förhållande till silvertejpen kommer att återupptas så snart jag är tillräckligt frisk för att orka göra mer än att jobba i snigeltempo och sova.
Snart, hoppas jag!