onsdag 3 juni 2015

Aj!

Det här var väl ändå en väldigt onödig tid att vakna med migrän?

7 kommentarer:

Markattan sa...

Jätteonödigt. Hoppas det går över snart.

Markattan, bara uppe och snyter mig...

reneesfotoblogg sa...

Stressad igår?

DDT sa...

markattan - jag tog en tablett och lyckades somna om efter 40 minuter eller så. Att gå upp och snyta sig känns väl också lite onödigt.

renee - få se nu… jag åkte till biblioteket, sedan till bilprovningen där jag verkligen försökte att inte bli upprörd över det där bältet som ingen någonsin använt, därefter åkte jag till min gamla revisionsfirma och hämtade bokföring från min förra firma och efter det åkte jag hem och tvättade sex maskiner tvätt. Joooo, när du säger det så kan jag ha varit lite stressad, faktiskt.

Markattan sa...

Onödigt om man inte vill ligga på nersnorad kudde ja.

Markattan

DDT sa...

Snorig kudde är ju kanske inte helt trevligt, förstås.

Andra året i Hjo sa...

Två Alvedon och en Voltaren. Bra för ryggen och kanske migrän, Vad vet jag.

DDT sa...

Nä, alvedon har ingen effekt alls på min migrän. Jag har aldrig märkt att alvedon har hjälpt mot något alls faktiskt. Fast jag har förstås aldrig kombinerat det med voltaren.