torsdag 7 april 2016

Men, vad hände nu?

Min deklaration kom igår. Jag ska få pengar tillbaka! Helt oväntat, men jag är inte den som klagar. Absolut inte. Alla eventuella läsare från Skatteverket kan bara klicka sig vidare. Här finns ingenting att se.

Vi har hittat en ny bra datorlösning som kommer att lösa en massa krångel för oss. Hoppas vi i alla fall. Detta uttalande kan jag komma att få tugga i mig.

Vi har fått bra respons på en pitch vi precis skickat in. En av fyra har gett tummen upp. Nu återstår att se vad resten tycker.

Alla människor jag har ringt och intervjuat de senaste dagarna har varit på plats och haft tid att prata direkt.

Jag ska vara ledig i morgon.

Ska man passa på att köpa en trisslott, tro? Det här börjar kännas för bra för att vara sant.

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Visst blir man nästan lite orolig när allt bara rullar på? Undrar liksom var haken är. Jag hoppas du vinner på lotten!

September sa...

Hur mycket vann du? Får vi se dig skrapa i tv?

Smultronblomman sa...

Visst blir man glad när skatteverket betalar tillbaka!

Känner igen känslan när det hår "lite för bra" för att vara sant. När kommer smällen.....?

DDT sa...

I will - visst vore det skönt om man bara kunde konstatera att "det går bra nu" och tro på att det förstås ska fortsätta.

September - 92 kr på eurojackpot. Hurra typ. Nåja bättre än inget.

Smultronblomman - jag vet. Det kommer alltid en smäll. Men just nu får den gärna vänta lite.