Om jag hade fått ett flygblad som jag inte vände på och därför inte förstod, så hade jag säkert blivit lite irriterad först. Sedan hade jag skämts en aning för att jag haft sådan otur när jag tänkte. När jag slutat rodna hade jag slängt flygbladet och ansträngt mig för att förtränga att detta någonsin hänt.
Vad jag inte hade gjort:
Rasat
Låtit mig fotograferas av Aftonbladet
Men vi gillar ju olika...
Däremot är jag verkligen inte säker på att jag gillar Aftonbladet något värst.
torsdag 6 september 2018
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
6 kommentarer:
Haha, precis!
Rasat....
Aftonbladet 🙀
Markattan
förstår inte ens hur Aftonbladet vill publicera det. De slår ju hårdast mot höger och detta känns verkligen smaklöst som reklam, motsatt effekt liksom
Markattan - Allas åsikter behöver kanske inte synas i media... Jag hade inte velat skylta med att jag inte fattar en reklamkampanj. Men vi är ju som sagt olika.
botant - mina vänner som fick kampanjen tyckte att den var rolig, när de väl kommit över "Nej, men vad faaaan"-känslan och förstått att det var ett budskap från sossarna. Jag tycker att den här sortens artiklar blir lite lyteskomik.
Ursäkta en gammal kärring men jag förstår inte! Är det skolan som skickat ut det till föräldrar och av någon anledning har med en bild på Lövén eller är det Löven som skickat ut det och försöker vara rolig på någon annans bekostnad och använder sig av löss som synonym för politiska motståndare. Jag fattar verkligen inte! Hjälp en förvirrad människa att begripa.
Renée - det var reklam från socialdemokraterna. Ett utskick om att det var studiedag på fredag med ett PS om att det gick löss. Om man bemödade sig att vända på pappret så stod det att S visste att det var svårt att få ihop vardagarna och därför ville satsa på en extra familjevecka för alla barnfamiljer. Men eftersom vissa har svårt med förståelse av skrivna budskap trodde de att det var från skolan och blev upprörda över att de behövt ringa och dubbelkolla med skolan...
Och då måste man förstås rasa...
Aha! Men då hade ju reklamen effekt i alla fall.
Skicka en kommentar