lördag 9 maj 2009

Jag har fått ett F#@%**¤!! pris


Jag har fått ett pris!
Igen!
En mindre ödmjuk människa skulle kunna bli mallig och uppblåst för mindre.
Inte jag.
Det här är ju precis vad jag förtjänar.
Priser, ponnyhästar och sprit.
Och pengar.
Ponnyn ska heta Konrad, tror jag.
Morötter och knäckebröd har jag.
Komsi, komsi, Konrad!
Pengarna behöver inte heta något.
Men de får gärna sluta med många nollor.
Sätt in direkt på mitt konto, tack.
Helst idag!
Priset fick jag av finfina Singelmamman.
Och när jag har gullat färdigt med det ska jag lämna det vidare.
Kanske.
Fast egentligen är det ju mitt.
MITT!
MITT!
Hör ni det?
MITT!

4 kommentarer:

Agneta sa...

Grattis!!!
Du är så värd det! Men det vet du ju =)

Anonym sa...

Nu börjar jag bli lite less på alla som envetet hävdar att det är deras körsbärsblommor, deras kommentarer och priser. Alla skriker de; "Den är MIN", "de är MINA" eller "det är MITT". Men för all del. Behåll ditt pris. Du är VÄRD det! :-)
GRATTIS!

Anonym sa...

Den där utmärkelsen behöver du inte hålla i speciellt hårt när jag går förbi. Jag gillar dem lika mycket som jag gillar inälvsmat. Men va fan håller jag på med? Du gillar det ju. Håll käften trollpacka och res tillbaka till din skog. Ok, jag går väl då. F´låt!

DDT sa...

stort och smått & vildhunden - Visst är jag?!

tandagnisslur - no shit? Det är nästan så att jag ger dig priset per automatik för den kommentaren.