tisdag 19 december 2017

Årligt ångestprojekt avklarat

Jag har besiktat bilen.
I dimma. Själva dimman hade väl egentligen inget med besiktningen att göra, men den gjorde det lite svårt att hitta dit, eftersom jag åkte till ett nytt ställe där jag aldrig varit förut. Jag tycker inget vidare om att köra till nya platser. Och dimma underlättar inte direkt.

Man fick kaffe.
Det smakade sådär. Men eftersom bilen gick igenom utan några som helst anmärkningar förlåter jag dem för det halvdana kaffet. Grymt bra besiktningsställe det där!

Och så har jag köpt en kastrull i julklapp till mig från företaget.
Hoppas att jag blir glad.

Och så har jag strålat mig för tionde gången. Bara fem gånger kvar.

Tja, det var väl allt.

2 kommentarer:

Markattan sa...

Bortsett från dimma och taskigt kaffe låter det som en förträfflig dag. Grattis!

Markattan

DDT sa...

Det var det faktiskt. Tack. Att besikta bilen är ungefär lika läskigt som att gå till tandläkaren. För man vet att om det är något galet, så kommer det att bli dyrt!