måndag 30 augusti 2010

Hur ser ni ut egentligen?

Jävlar vilka mysko råd jag fick efter förra inlägget.
Ni har ju till och med underligare smak än den där tjejen som skriver om mode i Metro.
Weirdos!

Eller...
Tanken svindlar.
Ni kanske VILL att jag ska göra mig till åtlöje?
Jag blev så förskräckt av denna tanke att jag var tvungen att lugna mig med lite revbenspjäll.
Jag kommer naturligtvis att skylla eventuell viktuppgång på er.
Sådant gillar jag. Saker som inte är mitt fel.
Bästa sortens saker, det.

5 kommentarer:

Pinglan sa...

Funderar faktiskt seriöst på att bli stylist eller personlig shopper.. Skulle passa skitbra! Brukar få folk att shoppa järnet när jag är med!

Agneta sa...

Säg till mig när ni ska ut och shoppa kläder, jag är i stort behov av hjälp!

DDT sa...

melinda - jag skulle vilja ha en personlig shopper. Fast allra helst någon som kom och levererade utvalda kläder (med instruktioner) till mig varje vecka och sedan hämtade dem och tog hand om tvätten också. DET vore perfekt.

stor och smått - you and me, both.

Smultronblomman sa...

Jag gör som det står på en kylskåpsmagnet en av min döttrar gav mig i julklapp elle möjligen födelsedagspresent. Perfekt till en evig bantare.... Texten lyder som följer;
"Gud! Om du inte kan göra mig smal gör åtminstone mina vänner feta!" *asg*

DDT sa...

Vilken vacker liten bön!