måndag 4 maj 2015

När man inte klarar att hålla masken

Jag skulle väldigt gärna vilja säga att jag är besviken över att min springkompis måste jobba i kväll så att vi inte kan springa.

Men jag har fullt upp med att avhålla mig från att göra segergester och skrika YES! YES! YES!

Ibland känns det som om jag borde hitta någon annan motionsform.
Gärna någon som inte innebär så mycket ansträngning.
Och som jag inte ser ut som en idiot när jag utövar…
Helst ska det inte göra ont heller.
Men ändå bränna sjukt mycket kalorier.
Och gärna skulptera fram lite definierade muskler samtidigt.

Några tips?

7 kommentarer:

Singelmamman sa...

Själv kör jag med champagnelyft. Några muskler har jag dock inte sett ännu. Tyvärr.

Markattan sa...

Tyvärr kan jag inte bidra på något sätt men champagnelyft verkar ju kul.

Markattan

I will not keep calm and you can fuck off sa...

knyppling?

Smultronblomman sa...

När du hittar denna ultimata träningsform så måste du lova att du delar informationen. Lova!!!

DDT sa...

singelmamman - låter som en grym träningsform. Champagneflaskor är ju tunga. Tyvärr hör jag ju till den lilla minoritet som inte kan dricka champagne pga äckligt så man dör. Men det betyder ju att flaskorna aldrig blir tomma och därför lätta. Så det kan vara ett alternativ.

markattan - testa vet jag.

i will - undrar hur jag ser ut när jag knypplar. Misstänker att jag kommer att få sliter-mitt-hår-frisyr. Min koncentrationsförmåga är inte den bästa.

smultronblomman - självklart. När jag hittar den här ultimata träningsformen så tänker jag bli rik på den. Fast ni får självklart hela programmet utan extra kostnad. Någon ska ni ju ha för alla uppmuntrande tillrop.

Fru Venus sa...

Pippa eller simma/plaska/göra bomben är mina tips. Tyvärr har jag bara fått russintår av dessa övningar.

DDT sa...

fru venus - det låter ju i alla fall roligare än knyppling. Det gör det.