torsdag 16 juli 2009

Det är konst!


Det är inte alls så att jag är darrhänt.
Konst, minsann.
Fotografi kanske är min nya hobby?
Eller akvarellmålning?
Det känns medelålders och bra.
Sådant som farmors ogifta systrar ägnade sig åt.
Ungefär.
Akvareller, jorå.
Nu åker jag iväg några dagar för att tänka över min bokutgivning, måla akvareller, gå vilse i skogen och kanske ta ett dopp.
Om vattnet är varmt alltså.
Kanske passar jag på att banta också.
Vem vet?
Vore väldigt bra om jag passade på med det.
Fan trot.

4 kommentarer:

Ewa sa...

varför ska fotografi vara din nya hobby? varför inte jobb? Det förstås, det inkluderar varken bacon eller ponnyhästar men du kan ju alltid fota ponnyhästar och ha bacon i matlådan...

Apropå bacon och bantning. LCHF.

fjortisensmorsa sa...

Eller också kan du fota bacon och ha en ponny i matlådan!?

Annika sa...

Kan man inte göra bacon av ponnyn då??
Om den är tillräckligt fet??
Typ som min shetlandsponny... :-)

Eller måste man nödvändigtvis ha en gris?

DDT sa...

ewa - ser du något som tyder på att jag kan ha en fotokarriär i vardande? Är oskärpta fotografer (i alla bemärkelser) en bristvara?

fjortisensmorsa - blir det ine en väldigt stor lunchlåda?

Annika - ponnybacon...? Hmm varför inte? Jag är beredd att testa.