fredag 10 juli 2009

Marknadsundersökning

Jag har ju förstått att världen fullständigt skriker efter goda råd från en medelålders tjockis.
Ni vill lära er piffa upp ert pulvermos.
Laga bacon.
Och säkert en hel massa annat nyttigt också.
Jag planerar redan en serie.
Kanske startar jag eget förlag?

Men innan jag startar måste jag ju göra en marknadsundersökning.
Så klart.
Det förstås är semestertider.
Jag räknar med att det kanske finns 12 läsare hemma.
Det borde räcka som statistiskt underlag.

Så, svara nu på undersökningen till höger.
Jag känner mig redan som familjen Bonnier.
Fast inte riktigt lika många.

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Hobby, har alltid önskat mig en hobby. Slöjobba är visst ingen hobby och dåligt betalt är det.

Annika sa...

Pulvermos, det är min grej det.
Sist jag försökte mig på att göra "riktigt" mos vill jag minnas att det s.k moset slingrade sig uppför elvispens vispar.
Segt och klistrigt.
Ngt fel gjorde jag ju, men vet dock inte vad.
Kan som sagt inte laga mat.
Illa.
Iaf när man är fyrbarnsmor.

nillas liv på pinnen sa...

Skulle du kunna hjälpa till med Bantning?
Jag har nog fått en felaktig uppfattning då om dina kunskaper inom området. Det vill jag iallafall inte ha hjälp med. Däremot städning. Om jag bara kunde städa lite bättre (läs: mer) så skulle jag vara perfekt.

Anonym sa...

Jag hittar inte meditation i din undersökning, annars skulle det vara något för mig! Och det ligger ju i tiden också! Ett tips kanske?

DDT sa...

Singelmamman - visst vill man ha en hobby? Jag ska försöka göra en insats för dig och alla andra hobbytörstande.

Annika - Självklart ska vi piffa ditt pulvermos. Vänta bara.

Nilla - nu blir jag besviken på dig. Det vet väl alla att de bästa idrottsmännen och de bästa tränarna inte är samma personer.
Och för övrigt - har någon någonsin fått fungerande hjälp av självhjälpsböcker? På allvar?

Anonym - just på meditationsområdet känner jag att jag har vissa begränsningar. Jag tror att det kommer bli en ganska sen bok i min utgivning. Strax efter "Musselodling i praktiken".

nillas liv på pinnen sa...

Skojar du? Hela mitt liv är baserat på självhjälpsböcker. De hjälper så in i helvete! Dom och Kaj Pollak.