lördag 5 februari 2011

3 klick från tjockisen

...finns en musikalartist!
Vem hade kunnat tro det?

Istället för att sätta igång med något nyttigt bestämde jag mig för att se vad som finns 3 steg bort. Började hos Singelmamman som skrev om pizza. (med fiberhusk...?). Blev lite hungrig, fiberhusken till trots. Som 3:a i hennes blogglista hitade jag Sus som hade lagt ut en bild på en söt hund i snö. Drabbades av svår hundlängtan tills jag kom ihåg hur blöt hund luktar, då stillade det sig en aning.
3:a i Sus lista fanns den här grabben.

En musikalartist, alltså.
Av bloggen att döma är han: ung, snygg, ambitiös, positiv, musikalisk och älskar sitt jobb.
Jag slår vad om att han kan dansa också.
Min absoluta motsats alltså...
Bara 3 steg bort.

7 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Nämen vilken rolig grej! Den ska jag komma ihåg att göra någon dag. :D

DDT sa...

Gör det! Och glöm inte berätta var du hamnar.

Singelmamman sa...

Jag har bakat bröd, kardemumma- och kanelbullar. Men du kan hoppa över cayenpeppar och ta kanel som fyllning. Tips.

Tack för länkning! och kul idé, den ska jag också göra, när gästerna gått.

DDT sa...

singelmamman - bra tips där!

Sus sa...

Dessutom är han väldigt väldigt trevlig också =)

DDT sa...

Sus - Som sagt, min absoluta motsats...

Sus sa...

nÄMEN DET TROR JAG VÄL ÄNDÅ INTE?!

Oj..caps locks på den.