torsdag 24 januari 2019

Sur

Jag är på riktigt så irriterad på min bloggapp att jag inte har lust att blogga. På allvar. Uppenbarligen är jag långsint och en jävligt tjurig konsument. Här har jag betalat hutlösa summor (säkert 30 eller 50 kronor) och så slutar den plötsligt att fungera som den ska. Ska det vara så?

Dessutom är det januari.
Jag är inget bra på januari.
Allt jag vill är att ligga under mitt täcke och låtsas att jag inte finns.
Det fungerar väldigt dåligt om man samtidigt ska vara en kugge i det stora samhällsmaskineriet.
Hatar att vara kugge.

Undrar ni hur det har gått med mitt städa-rensa-röj-projekt?
Sluta med det är ni snälla.

6 kommentarer:

Markattan sa...

När saker inte funkar som de ska blir man, läs jag, vansinnig.
Är det dessutom kall jävluari blir det inte bättre.

Täcke är bättre än röj just nu.

Markattan

DDT sa...

Tack för ditt stöd. Det uppskattas.

nillas liv på pinnen sa...

Sluta blogga kan du INTE göra, så jag tänker att bloggappen får offras. Jag har ingen bloggapp så jag vet att det går att klara sig utan.

DDT sa...

Vad, nej, sluta helt kommer jag så klart inte att göra. Jag ska bara sura lite till.

September sa...

Sura du. Men inte alltför länge bara.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Snart är januari slut. Jag lovar.