lördag 28 maj 2011

Saker man inte vill höra sin frisör säga

- Du har aggressivt vita hårstrån här. De VILL helt enkelt inte ha någon annan färg.

Men tack för det då.
En enda del av mig visar sig ha någon form av viljestyrka och karaktär och då är det håret.

Himla otur att det inte är håret som sköter om packningen av träningsväskan och bokandet av träningstider.
Då hade jag kanske kommit iväg lite oftare.
Jag vet inte vilken kroppdel det är som har hand om den detaljen.
Kanske knäna?
Mjälten?
Vilken det än är, så har den inte gjort sitt jobb den senaste månaden.
Så mycket kan vi konstatera.

4 kommentarer:

Helena sa...

Aggressiva hårstrån låter farligt, du kanske ska lugna ner dom med nånting? Muta med en inpackning eller så? :)

DDT sa...

Jag hade förstås tänkt testa bacon. Men visst, inpackning kanske låter mer logiskt.

Singelmamman sa...

Agressiva hårstrån, jo ja tackar ja. Själv har jag väldigt mjäkiga hårstrån. Och väldigt få.

DDT sa...

Du skulle kunna få några tusen av mig. Det är ungefär vad jag tappar varje dag. Vilket är en av anledningarna till att jag aldrig har hemfallit åt någon form av brottslighet.