torsdag 12 januari 2017

Det är jag och Christer Björkman

Imorgon är en annan dag.
Vi tror på det. Jag och Christer Björkman.
Jag är inte riktigt säker på vad han har för planer inför morgondagen, men jag tänker i alla fall vara en helt annan människa.

Idag hade jag tänkt vara rasande effektiv, modig, framåt, affärsinriktad, driven, engagerad, motiverad och flitig.

Det gick väl ungefär som det brukar, med det.
Men imorgon! Då minsann ska det bli ändring.

Tror ni att det kan hjälpa att klä sig annorlunda?
Vad brukar Christer Björkman ha på sig?














Hmm... kanske ska välja en senare bild.
Fast det är ju fredag förstås.

5 kommentarer:

Småländskan sa...

Ja,just det! Det är i morgon som är en annan dag än den som just passerade! Han, Björkman, hade alldeles rätt, vad det nu han ville säga/sjunga.
Jag tror på dig och din morrondag!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

haha, ser framåt en bild på dig liggandes i en blå plast (?) kostym :)

Smultronblomman sa...

Jag vet vad jag ska göra i morgon. Jag ska resa hem, till Sverige och så ska jag inte gå utanför dörren på flera dagar, om jag kan undvika det. Har varit på uppdrag sedan i söndags kl 6.30 och vill vara utan mänsklig kontakt under helgen. Kan bli svårt eftersom jag är gift. Men maken behöver nog styra upp sina anläggningar eller jobba på kontoret. Inte mig emot. Jag vill ligga på soffan, med tom blick och möjligen ha TVn på. Om jag fattar vad som visas är en annan sak.

reneesfotoblogg sa...

Jaha, och idag var imorgon igår var det någon rolig djävel som sa!
Är jag grinig eller?
Jajamensan!

DDT sa...

Småländskan - Nu börjar jag misstänka att Christer Björkman hade fel. Den här dagen verkar bli en trist upprepning av gårdagen. Alltså en dag när jag får löjligt lite gjort.

i will - jag hittade ingen blank blå kostym i min garderob. Kanske var det där felet låg? För den här dagen blev misstänkt lik gårdagen. Suck!

Smultronblomman - ska man fatta något av det man ser på TV? I så fall har jag redan diskvalificerat mig. Men välkommen hem. Soffhägn och begränsad mänsklig kontakt låter mycket behagligt.

renee - nu blir jag alldeles förvirrad. Men idag är det fredag. Så mycket vet jag. Och det är jag rätt nöjd med.