onsdag 11 december 2019

Bloggdecember. 11. Det här var 2013

Jag kombinerade lila foppatofflor med tånaglar målade i orange. Inte ens mina snällaste bloggläsare tyckte att den kombinationen var något vidare. 

På landet kom mina första egenodlade tulpaner upp. Sedan hittade rådjuren till trädgården och ja... jag har aldrig sett röken av dem igen. Tulpanerna alltså. Rådjuren kommer ofta på besök. 

Jag verkar mest ha bloggat när jag haft mycket att göra på jobbet. Antagligen för att kunna skjuta lite på det obehagliga ögonblicket när jag faktiskt var tvungen att börja producera. Ibland fick jag beröm. Ibland fick jag kritik. Gissa vad jag minns?

Sedan tackade jag för mig och berättade att jag skulle börja jobba med någon annan. Då blev det lite dålig stämning. Men det var jag alldeles för glad för att bry mig om. 

Inga kommentarer: