söndag 13 september 2009

06.30 söndag morgon

Jag har varit vaken i tre timmar redan.
Mysko känsla.

Gårdagen ägnades åt spännande saker.
En tripp till soptippen och därefter migrän.
Party!

Nu borde jag sätta igång och jobba.
Rent teoretiskt skulle jag kunna vara färdig vid nio.
Och sedan ha hela dagen fri att roa mig.
Jorå!

Chansen att det händer är väl ungfär lika stor som möjligheten att jag hittar ungdomens källa under badkaret när jag städar badrummet.
(Tja, den skulle kunna vara där. Jag städar verkligen inte under badkaret speciellt ofta...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!
Nu är det dags för kaffet (07.08):-D

gladmymlan sa...

jag fick rycket o tvingade ungarna att städa sina rum o själv har jag skurat badrummet (nej inte under duschkabinen om ungdomens källa är där får han fan va där såå duktig är jag inte)
nu är det finfinemang här....