måndag 4 februari 2013

Här sitter jag och blir snyggare

Förhoppningsvis.

Hårfärgning pågår.
Jag ska på möten i stort sett varje dag den här veckan och kände att jag kanske skulle gå in i dem med ett liiiite bättre självförtroende om jag inte hade 4 centimeter grå utväxt.
Färgen heter något så fantasieggande som Natural light brown.

Jag har gett upp hoppet om alla de där färgerna med fancy namn.
Bold 'n beautiful - jomen tjena.
Toasted cinnamon - random bajsbrun nyans.
Gloriuos glimmer - där det gråa syns igenom.

Jag är nöjd om håret blir någorlunda jämnfärgat och inte luktar som en skunk i ett utedass.
Hoppas att jag inte har för höga krav.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Kommer att bli fab! Hur skulle det inte kunna bli det när du startar veckan så djärvt.

DDT sa...

Fab?! I love you! Sällan har ett brunt hår kännts så bra. Fab! Minsann.