lördag 15 februari 2020

Ok, jag har en synsk läsare

”Den ligger under madrassen” skrev I will.
Nädu, där ligger minsann Donatorn av Harlan Corben, tänkte jag för jag hade minsann redan kollat under bäddmadrassen en gång. Där ligger den för övrigt kvar ifall jag skulle känna för att läsa vidare i den någon kväll.

Men hon lät ju väldigt bestämd.
Så jag kollade väl en gång till då. Om inte annat än för att bevisa att det minsann inte räcker med att vara bestämd för att rätt.
Och så fanns den där! Inkilad längs med sänggaveln.

Jag är så imponerad att man skulle kunna välta mig med ett bibliotekskvitto.

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ha! Jag är grymmisch!

DDT sa...

Uppenbarligen. Kan du även komma på var jag har lagt pappret från Sahlgrenskas cancersamordnare? De har glömt skriva ut medicin åt mig, så jag måste få tag i dem.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Det har du tyvärr slängt. Du får googla.

DDT sa...

Näää, har jag varit så dum? Ja, det är faktiskt inte helt orimligt.
Men googla verkar inte fungera. Får ringa 1177 och se om de kan hjälpa mig.

Unknown sa...

Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

Plus, making profit with it is as easy as 1...2...3!

This is how it works...

STEP 1. Choose which affiliate products the system will push
STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (this ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products for you!

Are you ready to start making money???

Click here to check it out