tisdag 11 augusti 2009

Förresten...

Det finns ett afro-pass.
Tycker ni att jag ska gå på det?

13 kommentarer:

Ewa sa...

ABSOLUT INTE! Här kommer det så få (en) och korta uppdateringar att jag är rädd att träningsvärken även slagit ut näsan - den som skulle blogga. Mycket bekymrande!
Jag tycker att det är värt ett försök:
1) ta dig till träningslokalen igen, helst i bil
2) sparka en okänd kvinna (hårt) i huvudet
3) om du blir avstängd; kräv pengarna tillbaka
4) om du inte blir avstängd; tig och lid. Träna så att du kan sparka hårdare nästa gång och var glad att du og bilen

Bagarberta sa...

Självklart ska du gå! Jag tror det är jättekul, trummor, rytm, snygga män, och du får kanske känna urkraften i dig. :-)

Den hemska tvillingen sa...

Nja, det är väl tveksamt. Fast vad kan gå fel?
Kör på du. Men vänta tills träningsvärken gått över, dag 19 eller så.

PGW sa...

Absolut afro-pass!! Ta gärna lite bilder. Utmärkt bloggvirke!

Ewa sa...

JA! JA! Ta med videokameran!! Och glöm inte att lägga upp filmen på bloggen! :D

Ewa sa...

hm, tänkte inte på alternativet "snygga män"...
Hälsningar Ewa som skrev första kommentaren...

/Anitha sa...

Är det på Sats? Har gått på deras afropass här i Uppsala. Visst blev det lite hoppsan-hejsan när man inte hängde riktigt med på alla rörelser, men vad fasen - kul var det :) Testa. Det värsta som kan hända är att du sparkar nån i huvudet och blir utvisad ;p

Singelmamman sa...

Träna? Har jag missat något? Vad är anledningen? Svettig och trött, vad får du ut av det? *frågor, frågor och inga svar*

nillas liv på pinnen sa...

Om du lovar att skaffa afrofrisyr to go with it.

Agneta sa...

JAAA! Jag vill läsa om ditt afropass! *vill vill vill*

FettoCatten sa...

Det kan väl inte vara värre än ett core/kick/spinn/whatever- pass? Fördelen med det kan dock vara att du får svepa in dig i ett färgglatt mönstrat skynke som behagfullt döljer din myggvikt ;-)

(för övrigt var dagens lösen för mig ett TYPISKT afrikansk ord - det är förmodligen ett tecken så gott som något!)

Annika sa...

Säger bara ett enda ord;
Absolut!!!! :-)

DDT sa...

Jag tycker mig ana två tydliga svarskategorier. De som vill att jag ska göra mig till åtlöje och skriva om det och de som tror att det kan finnas karlar där.
Inget utav alternativen lockar riktigt, måste jag säga.