lördag 29 augusti 2009

Hoppas, hoppas

Jag har fått ett nytt jobb.
Eller ett jobb till. Det är liksom så det funkar i min värld.
Förra månaden hade jag verkligen behövt fler uppdrag.
Nu däremot, sitter jag till hakan i bollhavet och försöker att inte missa allt för många passningar.

Till saken.
Det nya jobbet innebär att jag får chansen att prova ett nytt medel mot celluliter.
Vad sägs om det? Va? Va?

Det måste ju vara ödet.
På min sida, för en gångs skull
Nu hoppas jag bara att det funkar också.

Och så är det lördag också.
Om jag hade kunnat hjula så hade jag gjort det.
Nu nöjer jag mig med att sittdansa lite i min kontorsstol.

11 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Innebär det mycket kroppslig ansträngning? Eller är det bara att kleta på nåt?

Markattan sa...

Markattan sympatisvänger lite på rumpan.

Hoppas att cellulitmedlet är bra, då köper jag bums...

Markattan

Agneta sa...

Underbart! Ödets lott! Eller nåt...
Det är du värd, nu slipper du celluliterna utan träning!!! *har en bättre dag än sist*
Sätt igång och använd dem och återkom med resultatet, som helst ska vara positivt!

Den hemska tvillingen sa...

Se där ja, framgångar hela tiden.

Men vad jobbar du med? Ja mer än att vara mitt nöjesfält alltså.

Anna sa...

Du tycker alltså inte om de där söta små groparna... ;)

mockapocka sa...

Mycket intressant och vilket annorlunda arbete. Eller rättare sagt arbetsuppgift. Att prova medel mot celluliter.
Hur får man sådana jobb?
Vad gör du på dina andra jobb? *blir nyfiken*

Annika sa...

Vilken perfekt uppgift!!

Krävs en medsyster för att säkert fastställa medlets (eventuella) verkan så ställer jag mer än gärna upp!!

Finnpajsaren sa...

Efterlyste för några dagar sen bra bloggar på min blogg. Din kom upp som förslag och det fattar jag ju varför på en gång jag stiger in här. I'll be back.

Anonym sa...

Det är klart att ska du skriva om celluliter så måste du väl prova "undermedlet". :-)

Men det går säkert lika bra med brie och bacon.
Eller selleri.

Ulrika sa...

Spännande att se om du får resultat.

Meddela mig före dom andra så jag får bort mina först *viskar*

DDT sa...

Finnpajsaren - Vilken ära! Och jag som inte hinner skriva något nu... Du kommer ju att förösvinna lika fort som du dök upp. Dystert!

Alla cellulitintresserade - jag lovar att meddela direkt om det verkar fungera.