fredag 14 augusti 2009

70,0

Men det måste väl vara muskler, då.
Vi säger så.

8 kommentarer:

PGW sa...

Definitivt muskler!

(Du stöttar mig om ett par dagar va, jag var på gymmet idag och nu svullar jag After Eight. All kommande vikt är muskler, OK?)

nillas liv på pinnen sa...

Nja, det mesta är vatten om vi ska vara noga.

Den hemska tvillingen sa...

Det får vara vad det vill så länge det hjälper att underhålla mig.

DDT sa...

PGW - självklart! Jag vet väl hur det känns att få muskler.

Nilla - tja, det går också bra.

tvillingen - men är jag något jävla nöjesfält eller?

/Anitha sa...

Jamen, det är klart det är muskler! Träning ger muskler och du tränar ju, eller hur? Det är inget annat än simpel logik *nickar instämmande åt mig själv*.

Den hemska tvillingen sa...

Jaaa! eeh, förstår inte frågan helt och hållet.
Inte per definition men det är klart att du kan betraktas som ett nöjesfält.
Har du problem med det?
Skaru sura nu så får du hojta när du blivit snäll igen.
Sura nöjesfält kan jag klara mig utan...ett tag iallafall.

(love you)

DDT sa...

Den hemska tvillingen - Nää, jag skojade bara. Jag är dock ganska sur på min kropp, men det är en annan historia.

(Right back at you)

Den hemska tvillingen sa...

Trodde ju inte heller att du menade allvar, bara anlade samma ton som du, lite skojsigt så där vet du. Nån måste ju muntra upp dig också :-)