tisdag 27 september 2011

Glömde ju...

Ok, jag kanske faktiskt ÄR lite senil.
Jag har fått en fin award av Drottning M.












Den har jag fått för att jag är rolig!
Bra att veta.
Om någon undrar vad jag skriver för slags blogg så vet ni det nu.
En rolig blogg.

Himla skönt att veta.
Jag har själv ofta undrat.

Och har Drottning M sagt det så tror jag på det.
Hon har ett hagelgevär.
Jag är benägen att tro på allt som som hon säger faktiskt.
För att hon är så himla cool.
(och kanske lite grand för hagelgeväret också, dårå)

I morgon, eller vid random tillfälle när jag kommer ihåg det, ska jag svara på några frågor och skicka vidare priset till några av mina favoritbloggare.

5 kommentarer:

Drottning M sa...

men hihi, är jag cool..? ja, kanske lite då..för igår slogs jag med en enorm spindel i mitt badrum. den förlorade. den var lika stor som en hamiltonstövare. usch.

Jenny Palm sa...

Jag visste redan det! Att du var rolig alltså. Får jag också pris? :-)

h sa...

Jasså, du är rolig!?? Så det är därför jag gillar din blogg så mycket. :D

Singelmamman sa...

Tänkte precis säga som Jenny. För övrigt slogs jag med två spindlar igår. Varför envisas de att komma hem till mig när jag inte gillar dem? Vet du något om hur spindlar resonerar?

DDT sa...

Drottning M - rena skolboksexemplet på coolhet ju. Spindelfajten övertygar mig ytterligare.

jenny - visste du? Ja med då måste du väl få ett pris. Eller en award eller något annat stiligt.

helena - det skulle också kunna bero på att du också är semisenil och inte märker att jag i stort sett upprepar 4-5 inlägg gång på gång.

singelmamman - det där med spindlarna är ett mysterium. De tycks även tro att jag gillar att duscha tillsammans med dem. Där är de helt fel ute.