måndag 2 juni 2008

Det är jättelångt, ju

Chockade mig själv med en promenad före frukosten imorse.
Kände mig som den bästa och duktigaste människan sedan Jesus.
Promenad. På morgonen.
Kom hem och förväntade mig att ha klarat av så där 6000 eller 7000 steg.

2908! Va?

2908 steg. Det var allt. 10.000 steg är uppenbarligen hur jävla långt som helst. Jag kommer att vara tvungen att ta två promenader till idag.

Hur fan ska jag hinna äta? Det är antagligen det som är tricket med att promenera så jävla mycket. Man hinner helt enkelt inte äta.
Klart att man går ner i vikt då.

I kväll hade jag planerat att:
Skriva på min roman
Ringa Björn
Skriva ett par recensioner
Laga pannbiff
Tvätta ett fönster
Fakturera
Titta på American Idol
Plantera om mina vattenmeloner

Men promenera är ju också kul.
I 2 minuter eller så.

Inga kommentarer: