måndag 9 juni 2008

Jag behöver semester

Sjukt jobbig dag.
Jag har suttit med på ett 30 minuters möte utan att säga något.
Och så har jag läst bloggar.
Fast största delen av dagen fungerade inte vår server.
Då tittade jag ut genom fönstret.
Tungt.

Semester är nödvändigt.

Hur ska jag annars hinna
- promenera
- brandbomba kungahuset
- skriva en roman
- planera mitt fientliga övertagande av Sveriges riksdag
- skriva listor över alla människor som borde dö
- lära mig woodo ordentligt
- skriva hatbrev till människor i tv
- förpassa alla kvinnor som skriver kärlekbrev till Frietzl till sluten anstalt
- söka upp och personligen piska alla människor som kommenterar artiklar i Aftonbladet, Expressen, Resumé och Dagens Media

Det blir svårt att hinna med det även om jag har semester. Man vill ju hinna sola också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sola!? Du har ju ändå ingen bikini. Köp en kulspruta med matchande baddräkt så kanske du kan klara av flera punkter på kortare tid.

DDT sa...

Äsch. En eldkastare och ett partytält är allt en kvinna behöver.