måndag 8 juni 2015

8,5 arbetsdag kvar

Jag går på semester vid midsommar.
Det är ju snart!

Sommaren och semestern har känts så vanvettigt avlägsna att jag liksom inte tänkt på det. Ledigheten har varit en evighet bort. Men nu är den snart här.
Då är det ju lite trist att upptäcka att jag har en hel bunt av halvfärdiga projekt liggande på mitt skrivbord. Jag kan helt enkelt inte skjuta upp dem som mycket längre.
Jag borde nog sätta lite fart här?

Eller ta en kopp kaffe till?
En dag mer eller mindre...

2 kommentarer:

Markattan sa...

Jag har semester nästa vecka. Sen jobbar jag fyra veckor innan den låååång semestern börjar. Gott att ha något att se fram emot. Om man inte har en massa jobb liggande alltså...

Markattan

DDT sa...

markattan - ååååh, semester redan nästa vecka? Vad skönt! Nu börjar jag längta så mycket till semester att jag blir skelögd. Jobben ska jag nog klara av på något sätt.