torsdag 5 februari 2009

69,9...

Wow.
Gör vågen!
Allihop på en gång.
wwiiiiIIIIIIiiiiiiiIIIIIIiiiiiii...
100 gram.

Det här går ju bra.
Jag kanske kan ha gått ned ett kilo lagom till nästa jul.
Hipp hipp.

Men det kanske kan lösa sig ändå.
Jag har antagligen mest att göra i hela världen just nu.
Just jag.
Så chansen att jag ska hinna äta något alls känns minimal.
Det borde ge mig några gram till.
Hoppas det.

Provade förresten ett brunlila nagellack som jag hittade i badrumsskåpet.
Imorgon hoppas jag hinna använda flaskan med aceton som stod och dammade i samma skåp.
Hoppas, hoppas.
För brunlila nagellack kan vara det fulaste ever.

5 kommentarer:

Anonym sa...

wheeeeeyyyy *vågen med en arm* (har ont i ena armen, om du undrar varför jag bara gör en halv våg)

Anonym sa...

Trendensen är klar! 5,2 kilo på ett år! Det kallar jag en "förnuftig" viktnedgång. Så nästa gång stannar vågen på 69,8? (Trots - eller tack vare - Brieosten?)
Vi -dina trogna läsare - ser med spänning fram emot nästa torsdag! :)

DDT sa...

En liten våg är också en våg!

Anonym sa...

69.9 kg... Inte så mycket fat lady då alltså?
Rolig blogg du har!

DDT sa...

Tack, tack.
Fetma ligger inte i betraktarens öga utan i innehavarens hjärna.