måndag 9 februari 2009

Som en rosenknopp

Låt mig säga det direkt.
Att stoppa in rosenknoppar i badbomber är en kass idé.
Jag antar att det ska se lite romantiskt ut, eller så.
Det gjorde det inte!

Det såg ut som om jag badade tillsammans med groteskt muterade grodyngel.
I jätteformat.
Det var så illa att jag var tvungen att gång på gång påminna mig om att det var blommor. Annars hade jag hoppat skrikande ur badkaret.

Men nu finns det i alla fall en sak mindre i mitt badrumsskåp.
Bra så.

Jag tror tyvärr att det finns flera nya saker i mitt avlopp.
Win some - lose some.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR din blogg!

Har en inställning till bloggar....har man ingen bild är det ingen riktig blogg. :-)
Så fel jag har!!!!

Här finns det inte minsta tillstymmelse till bild och jag gapskrattar ändå.

Tack, tack

DDT sa...

Ingen riktigt blogg...?
Det är ok! Du får tycka det! Så länge du har kul så är jag nöjd.

Nu ska jag bara få resten av världen att älska den här bloggen också. Så att jag kan bli världshärskare, eller åtminstone tjäna läskigt mycket pengar på den. Det går lite långsamt, tycker jag.