fredag 6 februari 2009

Lite halväckligt så där...

Jag har blivit utmanad av Mofs.
Och eftersom jag just nu tar varje tillfälle i akt att inte jobba kastar jag mig med glädje över denna uppgift.
Då ska vi se.

Vad gör du just nu:
Har precis kommit hem efter att ha varit ute och druckit öl med ett gäng söta unga pojkar. Half my age.

Är det trevligt:
Allt är trevligt i jämförelse med det Sisyfosarbete jag redan borde ha börjat ägna mig åt. Tänk: Skriv en ny version av Bibeln till på tisdag - tyvärr har Gud inte tid att prata med dig, men du kan få tala med en receptionist som nästan såg honom förra året.

Berätta om din äckligaste spya:
Nu kommer vi till problemet. Jag har inga minnen av några särskilt avskyvärda spyor. Men en riktigt elak matförgiftning som fick mig att tro att jag skulle kvävas, kanske kan räknas. Jag kommer aldrig mer att äta curryräkor efter att ha varit tvungen att peta ut små bitar av räkor som fastnat i näsan på väg ut...

Okej, det låter ju jobbigt. Brukar du spy ofta, då:
Hur ofta som helst. Närapå som en hobby.

Berätta om den du känner som du tror spyr oftast:
Men det är ju jag. Och hallå, jag har ju redan berättat om mig. Det är ju det hela den här jävla bloggen handlar om. Vad annars?

Jaha, det var ju lätt ju. Något annat?
Har ni fler förslag på vad jag kan göra istället för att jobba?
Alla förslag mottages tacksamt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks!
Jag vet nu allt om dina vometeringsvanor och skickar honoaret i etern-en rulle spypåsar från SAS. Enjoy your weekend!

DDT sa...

Tackar ödmjukast!