måndag 6 juli 2009

Gårdagens lärdom

Inte lyssna på kvartersbutikens filmtips.

Lucky Me kan vara den sämsta filmen någonsin.
Jag misstänker att den dödade betydligt fler hjärnceller än vad ett rejält fylleslag skulle ha gjort.
Delar av hjärnan gav nog helt enkelt upp.
Packade ihop.
Slog igen.
I ren ilska.

Idag känns huvudet ovanligt trögt.
Jag får passa mig.
Om jag skulle se Göta Kanal nu så skulle det antagligen leda till total hjärnsmälta.
Då har jag bara en karriär som organdonator att se fram emot.
Inte direkt vad jag drömde om som liten.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Göta Kanal eller Vi hade i alla fall tur med vädret II, lika illa. Gör det inte, snälla!!!

fjortisensmorsa sa...

Nu blir jag nyfiken. vad är det för en film? Ny? Såååå trist när man hyr en film och den är så där helkass.
Har du sett Benjamin Buttons otroliga liv? Om inte; hyr den nästa gång ;-)

Annika sa...

Jag har somnat på bio en gång i mitt liv.
Hallå....somna på bio.
Borde vara straffbart.
Men tack och lov säger det mer om filmen än om undertecknad.
Den ofrivillige golfaren fick mig att bli "Den ofrivilliga biobesökaren".
Usch.