onsdag 26 januari 2011

Foto utlovat

Jag blev utmanad och lovade att visa en bild på var jag bloggar.
Where the magic happens, liksom...
(Vad fan betyder det egentligen? Att Joe Labero dyker upp? Jag hatar Joe Labero! Och hans frisyr. Kanske mest hans frisyr om vi ska vara noga. Om Joe Laberos frisyr dök upp där jag sitter och bloggar skulle jag omedelbart lägga ned. Bara så att du vet Joe!)
Jag har inte glömt.

Däremot har jag glömt min kamera på torpet.
Låt mig säga så här mycket tills vidare : inredning är inte något av mina intressen.
Det kommer att märkas

7 kommentarer:

Lippe sa...

Jasså! Det är därför vi aldrig fick se de utlovade bilderna på stugan som mest skulle innehålla snö!!

Huskatt sa...

hahahaha, alla ursäkter är bra :d
Nä då, det ska bli spännande att se om du är i närheten av mitt stök !

XXX sa...

Det här tarvar ett nytt inlägg, vad har Joe Labero gjort dig mer än att ha en gräslig frisyr?
Världen väntar med spänning på ditt svar.

Decdia sa...

Det gör ju inte en ett dugg mindre nyfiken på att se din skrivarlya, haha!
Varför denna ovilja för Labero? Är det på samma sätt som jag får ragg bara jag hör Ranelid eller Sjögren?

Singelmamman sa...

Önskar att Labero kunde trolla bort sig själv. Och skrivarlyafoto ska bli kul att se! Åk till torpet och hämta kameran nu.

Vita sa...

En artikel i din smak?
http://www.dn.se/kultur-noje/konsertrecensioner/tomas-ledin-och-caroline-af-ugglas-pa-skansen

DDT sa...

lippe - precis. Listigt uträknat. Bra där. Jag gillar att ha smarta läsare.

huskatt - ah, en tävling... jag tror att jag kan ha en rimlig chans att vinna.

hemska tvillingen - gjort och gjort... han finns. Behövs det fler skäl än så?

decdia - jag går på instinkt. Joe Labero är ond. Hans frisyr bevisar saken.

singelmamman - men jag hade ju tänkt shoppa kläder till helgen. Och allvarligt, är inte det roligare att läsa om?

vita - länknamnet ger rysningar, men jag måste självklart kolla.