lördag 9 december 2017

Saker man kan göra en lördag

Jobba.

Ok, jag tycker lite synd om mig själv nu.

Nu låtsas vi inte om att jag själv har försatt mig i den här situationen genom att skjuta upp saker alldeles för länge. Det är ändå troligtvis någon annans fel. Kanske inte Robert Wells just den här gången, men någon...

Jag har det tillräckligt eländigt just nu utan att hålla på och anklaga mig själv. Nu behöver jag beröm, uppmuntran och lussekatter.

Lussekatterna har jag.
Kan man få ett hejarop, kanske?

7 kommentarer:

Markattan sa...

Heja heja!
Skickar massor av uppmuntran också.

Markattan, lite matt pga förkylning och feber 🤒

Anonym sa...

Självklart! Här kommer det: HEJA, HEJA!! /EvaH

Karins ordöverflöd sa...

Heja heja..

DDT sa...

Tack snälla! Det behövde jag. Och det behövs även idag, för nu ska jag jobba hemifrån några timmar har jag tänkt.

Och Markattan ska krya på sig tycker jag! Hoppas att det snart går över.

Humlan sa...

Jamen då kan jag heja på i dag! Heja! Heja!
I går var jag på julmarknad och såg tomten. Men jag satt inte i hans knä som barnen gjorde, det var han nog tacksam för.

September sa...

Och nu är även jag hemma och har tid att kika in här och självklart skicka massor av pepp. Tror pepp kan sparas om det nu inte behövs just idag.

DDT sa...

humlan - tackar ödmjukast. Julmarknad? Det låter som om det skulle kunna finnas ost och korv där. Mmm ost och korv. Och smakprover... Sådant brukar bli dyrt.

september - Jag tar med glädje emot peppen idag. Den kommer att behövas. Hela veckan. För nu är det mycket.