måndag 1 november 2021

Upphittat



Jag hade lagt dem på ett logiskt ställe. Inte undra på att jag inte hittade dem.

De låg i och för sig inte tillsammans med alla andra stickor jag äger, som bor i en byrålåda i hallen. Inte heller hittade jag dem tillsammans med garnet som bor i bokhyllan. Men i min utvikbara sybehörslåda på ben som jag ärvt av någon - där låg de! Ändå logiskt på något sätt.

Och det var ju himla bra att jag hittade dem. För igår tappade jag tydligen bort mina vantar när jag var på bio. Så nu behöver jag ju faktiskt nya. 

För övrigt såg jag Bond. Den var onödigt lång. 

2 kommentarer:

Botant sa...

Snygga stickor, verkar dessutom matcha garnet. Clara kunde inte ha gjort det bättre...

DDT sa...

Haha. Jo, jag tänker ju mycket på sådant. Att saker ska matcha. Men om vi bortser från just det så är jag väldigt nöjd med de här stickorna. De är av bambu och väldigt behagliga att sticka med.