söndag 18 maj 2008

Trots kebab och bullar

67,7 kilo.
Kebab är antagligen rena hälsokosten.

Ok. Då var viktminskningen på banan. Nu är det alltså dags att ta itu med nästa problem: min totala leda.

Saker som gör mig less:
min jävla fula lägenhet
min totala brist på intressen
det dystra saldot på mitt konto

Att shoppa mig glad är alltså uteslutet. Det har dessutom aldrig fungerat. Jag blir inte lycklig av handväskor eller skor.

Dock vore förstås nya kläder ändå önskvärt med tanke på att jag har blivit för fet för min garderob. Men det problemet får jag försöka lösa på något annat sätt.

Jag behöver prova nya intressen! Att stirra i taket räcker inte längre.

En vecka i taget.
Så vad kan man tänka sig?
Samla jultallrikar
Virka
Porrsurfa
Wrestling

Jag får nog tänka på det en stund till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

makramé?

Anonym sa...

Haha.

Nej, så illa ute är jag inte. Än.