torsdag 14 mars 2013

Guten tag och ursäkta...

Detta är tyvärr det enda jag har att säga mina 26 tyska läsare, eftersom jag valde att läsa franska och spanska istället för tyska.
Tyvärr betyder inte det att jag är mer verbal på dessa språk.
Jag låter som en göteborgare på alla språk.

För övrigt är jag misstänksam mot tyskar.
Jag fattar nog vad de har googlat för att hitta hit.
Jojomensan!
Freaks!

Ursäkten då?
Jo, jag tror att jag kommer att bli tvungen att återinföra kommentarsverifieringen. Helt plötsligt har jag nämligen börjat få en massa spamkommentarer igen.
Jag misstänker tyskarna.
Men det gör jag som sagt nästan jämt.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Man ska helt klart vara misstänksam. Och att vara det mot tyskar känns natürlich.

DDT sa...

Men visst är det? Man vill ju inte ha sin blogg invaderad av rödbrusiga tyska nakenbadare. Det vill man verkligen inte.

Agneta sa...

Nej! Tant kan inte läsa de där konstiga tecknen.

Agneta sa...

Men va. Ingen ordverifiering?! Bra skit! :)

DDT sa...

Agneta - Kanske behövs det inte. Idag kom det inga. Kanske har blogger fått ordning på spamfiltret igen. Hoppas att jag slipper för det är ju sjukt svårt att läsa. Jag håller med.