tisdag 4 september 2018

Tillåt mig citera Lena Ph

Ont, det gör ont.

Jag var ute och lufsade lite igår. En ny runda, som visade sig till 78 procent bestå av fruktansvärt branta uppförsbackar. Ok. det kanske verkar matematiskt osannolikt, men ni skulle säga samma sak om ni hade gått den. Orimligt många, branta uppförsbackar. Jag lovar.

Sedan simmade jag lite i en kall sjö.
Att bada 12 gånger i år har faktiskt varit mitt enklaste nyårslöfte någonsin.

Vilken dag som helst åker jag säkert genom en biltvätt också.
Måste bara samla mig lite först.

2 kommentarer:

Markattan sa...

78% låter sjukt jobbigt. Utgår ifrån att det kalla doppet svalkade skönt efteråt.

Biltvättar är jävligt otrevliga har jag för mig....

Markattan

DDT sa...

Det var sjukt jobbigt. Idag kom jag knappt upp ur sängen. Och att cykla var en ren plåga i sengångartempo. Men kroppen ledar väl upp sig framåt eftermiddagen, hoppas jag. Nu går jag som om jag var stelopererad från topp till tå.

Biltvättar är scary stuff!