tisdag 8 april 2014

What she said!

Nu har Onekligen sammanfattat ungefär alla mina åsikter om att springa.
Mycket stiligt gjort!

För det är ju precis så.
Jag vill vara en sådan där människa som "tänker så bra när jag springer".
I verkligheten är jag en människa vars tankar är helt upptagna av att hindra fötterna från att snubbla över rötter och av att gång på gång upprepa mantrat "men herreguuud, varför göööör jag detta".

Jag vet inte riktigt när jag "tänker bra".
Hela begreppet känns liksom obekant.
Jobbigt, det här.



4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Eller hur! Onekligen precis min uppfattning.

Fru Venus sa...

Jag tänker bra när jag pysslsr i blom- och grönsaksland, när jag simmar i havet och när jsg sitter på berget och tittar på havet.
Hm....alltså tänker jag bara under sommarhalvåret?

Fru Venus sa...

Alltså, mitt jävla a sitter på helt fel plsts på plattan!

DDT sa...

singelmamman - precis! Kunde inte sagt det bättre själv. Uppenbarligen.

Fru venus - hahaha.... jag känner igen det där från förra gången jag bytte tangentbord. Det tog en evighet innan mina texter började se ut som vanligt. För övrigt, ett helt halvår då du kan tänka bra? Lyckost!