lördag 21 december 2019

Bloggdecember. 19. Dumpa din kille

Missade några dagar på grund av omständigheter. Eller kanske mest på grund av teknisk lathet. Det strulade lite med min nya telefon och det tog lite tid innan jag orkade googla efter lösningar. Men nu är jag förhoppningsvis här för att stanna. Om det inte finns viktiga lussekatter som måste ätas förstås. Men det är ju självklart.

Nu till ämnet.
Jag är numera väldigt försiktig med att rekommendera någon att dumpa sin kille även om jag tycker att killen ifråga är lika sympatisk som den där vätskan som brukar skvalpa i botten på sophinken när man har haft en läckande påse.
För det blir väldigt jobbigt att behålla vänskapen om man har sagt vad man verkligen tycker om killen och de sedan lappar ihop sitt förhållande igen. Vännen kommer ju alltid att känna att man tycker att hon är något av en idiot som fortsätter att vara ihop med sophinksskvalpet.

Självklart skulle jag inte hålla tyst om jag på allvar tyckte att killen behandlade min kompis illa. Som tur är har mina kompisar bättre smak (mer tur) än så..

Inga kommentarer: